За даними експертів, причиною "енергійного зниження" літака стали одночасні віддача штурвала "від себе" і відхилення стабілізатора на пікірування.
Відповідні висновки опубліковані на офіційному сайті Міждержавного авіаційного комітету.
Експерти з’ясували, що екіпаж ініціював набір висоти з виведенням двигунів на злітний режим, що й призвело до катастрофи.
"На висоті 900 метрів одночасно з віддачею екіпажем штурвала "від себе" стабілізатор літака був відхилений на 5 градусів на пікірування, внаслідок чого літак перейшов у енергійне зниження з реалізацією вертикального перевантаження до -1 одиниці. Наступні дії екіпажу не дозволили запобігти зіткненню літака із землею", — йдеться в повідомленні.
Зіткнення сталося на швидкості понад 600 км/год з кутом тангажу на пікірування більше 50 градусів.
Раніше з'явилась інформація про те, що причиною катастрофи міг стати конфлікт між пілотами.
19 березня поблизу російського Ростову-на-Дону розбився пасажирський літак Boeing-737, на борту якого перебувало 62 людини. Не вижив ніхто. Серед загиблих було 8 українців.