Поки інші вагаються, Hyundai вчинив просто: вивів як європейські моделі з індексом "i", так і призначені для ринків виключно за межами Старого світу.

Нова Elantra - саме такий автомобіль. Цей седан продається в Кореї та США, щоправда під назвою Avante. Новинка зовсім не схожа на попередника. Стара Elantra була абсолютно невиразною і могла козирнути хіба що доступною ціною. У нового покоління - все навпаки.

Панель приладів Supervision з вражаючим неоновим освітленням

Погляньте на інтер'єр - сучасний і по-східному нарядний. Непогана якість матеріалів, хороша ергономіка. Окремої уваги варта панель приладів Supervision з вражаючим неоновим освітленням. Щоправда, у базовій комплектації вона недоступна.

Місця у салоні предостатньо - ззаду без проблем всядуться троє. Цьому сприяють не лише ширина автомобіля і велика колісна база, а й відсутність тунелю на підлозі. Хоча високим буде не дуже комфортно через низький дах.

1.8-літровий мотор забезпечить гідну динаміку

У гамі двигунів - доволі млявий, як на свої 130 сил, агрегат об'ємом 1.6. А от 1.8-літровий мотор забезпечить гідну динаміку. У нього в запасі 150 конячок.

Попри переваги, нова Elantra навряд чи стане масовою, ціни цьому не сприяють. У найпростішій комплектації з "механікою" кореєць обійдеться у $19,5 тис. Базовий Renault Fluence і той коштує дешевше.

Ну а найнавороченішу Elantra з "автоматом" та шкіряним салоном дешевше, ніж за $26 тис. не придбати!