"Молоде Крило" соціал-демократичної партії створило свій бренд, який іронічно обігрує назву улюбленого неонацистами лейблу "Тор Штайнар". "Шторх Хайнар" - це охоплений бажанням влади лелека, який жити не може без Нордичної міфології та ідеї всесвітнього панування. "Шторх" німецькою означає "лелека".
"Ми хотіли в якийсь спосіб протистояти тим методам, які вони використовують, аби привабити молодь - модою, сучасною музикою, іншими способами проведення часу. Це вам не старі неонацисти зі своїми бейсбольними бітами", - каже співзасновник сатиричного бренду Storch Heinar Юліан Барлен.
У "Тор Штайнар", однак, жарту не зрозуміли. І подали на "Шторх Хайнар" до суду. Суд відкинув позов, і антифашистський лелека далі легально бореться з одягом від "Тор Штайнар". А допомагають йому невідомі, які кілька разів нападали на магазини "Тор Штайнар" у Берліні та нищили одяг, пов'язаний із Третім Рейхом.