За кілька місяців до святкування Різдва група католиків почала закликати своїх співвітчизників до створення спеціальних "зон, вільних від Санта-Клауса". Санта-Клаус більшою мірою є винаходом індустрії реклами і уособленням суспільства споживання, вважають ініціатори. Вони пропонують відмовитись від розміщення зображень Санти в торгових точках, кафе та інших місцях, де зазвичай незадовго до Різдва з'являються малюнки, листівки, плакати і фігури з його зображенням.
Кампанія проти Санта-Клауса отримала підтримку і німецьких знаменитостей. Однією з однодумниць релігійної групи стала телеведуча Ніна Рюге, яка заявила, що "на відміну від Санта-Клауса святий Миколай дарує дітям духовне багатство замість того, щоб заохочувати в них прагнення отримати якомога більше матеріальних цінностей".