Вони побоюються, що соціальні мережі можуть використовувати з метою промислового шпигунства або іншим чином сприяти порушенню безпеки.Такі дані містяться в матеріалі, опублікованому в неділю, 24 жовтня, у німецькому діловому тижневику WirtschaftsWoche. Згідно з результатами дослідження, проведеного фірмою Clearswift, що спеціалізується на безпеці в сфері IT: у 56% компаній в Німеччині вважають, що використання співробітниками соціальних мереж може бути небезпечно. Ще в 30% комерційних організацій не бачать прямої загрози, яка походить від подібних сайтів, проте вважають, що працівники занадто часто відволікаються на інтернет-спілкування і необмежений доступ до соцмереж відбивається на продуктивності праці.
У тому, що їх співробітники не можуть, знаходячись на роботі, заходити на ряд сайтів, зізналися, зокрема, керівники другого за величиною банку Німеччини Commerzbank, автоконцерну Volkswagen і групи HeidelbergCement, що займається виробництвом будівельних матеріалів. Керівники компаній не тільки побоюються того, що працівники можуть видати закриту інформацію, спілкуючись в мережі, але й вважають, що соціальні мережі є потенційним джерелом вірусів.