Образ лазурного берега довершили кілька десятків семиметрових пальм. До послуг відвідувачів - прохолодний душ і басейн, гамаки і шезлонги, кафе і музичні концерти.

Як завше, активний відпочинок є центральною концепцією свята - цьогоріч визначне місце відведено спортивним розвагам для сім’ї, адже саме молоді подружжя та їхні діти, за статистикою, є головними відвідувачами пляжу. Загалом організатори очікують на 5 мільйонів відпочивальників. В інших європейських столицях - Берлині, Римі, Амстердамі і Будапешті, вже заявили про намір наслідувати приклад Парижа.

”Уперше коли я почула про пляж, це здалося мені нісенітницею. Париж і пляж - речі несумісні! Та зараз я шокована, це неймовірно! Усе так гарно, люди такі милі, просто клас!”, каже туристка Со Йон Кім.

Штучний пляж коштував понад 2 мільйони євро. Близько половини видатків сплатила мерія, інша частина надійшла від спонсорів. До слова, минулоріч бюджет був на півмільйона євро більшим. Акція “Паризький пляж”, якщо звісно ж погода не внесе свої корективи, триватиме до 20 серпня. Утім, якщо прогнози синоптиків вірні і спека не спадатиме, то свято на березі Сени триватиме ще довго.