Автомобіль є спільним проектом концернів PSA Peugeot Citroën та Mitsubishi. Де-факто, це французька версія електрокара i-MiEV з іншим дизайном, але з ідентичною технічною частиною.
Peugeot iOn - компактне авто для міста, розраховане на 4-х. Його довжина - 3,48 м, що забезпечує хорошу маневреність. До прикладу, радіус розвороту електрокара - всього 4,5 м.
Під капотом встановлений електромотор потужністю 64 к.с. Агрегат розвиває 180 Нм обертового моменту в діапазоні 0-2500 об/хв. Максимальна швидкість iOn - 130 км/год. У міському циклі авто може проїхати до 150 км без підзарядки. Таких характеристик цілком достатньо. Адже в середньому денний пробіг у Європі не перевищує 60 км.
Електродвигун живиться від літієво-іонної батареї. Для її повної зарядки від звичайної побутової розетки потрібно 6 годин. Втім, в експрес-режимі акумулятор можна зарядити за півгодини на 80%.
У комплектацію iOn входять 6 подушок безпеки, ABS, ESP, повний електропакет, непогана стереосистема та інші звичні салонні зручності. Окрім цього, новинку оснастили функцією Peugeot Connect, яка дозволяє водію чи пасажирам у разі необхідності здійснити екстрений виклик. Також система відстежує такі показники, як поточний заряд батареї, пробіг і повідомляє, скільки залишилося до наступного технічного обслуговування.
Peugeot iOn вже продають у Європі за ціною від 33800 євро. Чимало, як на мініатюрний автомобільчик, однак французи передбачили програму лізингу: щомісячна вартість оренди електрокара - 500 євро. Ця сума покриває також ціну батареї і сервісного обслуговування.
А ще розробники переконують - експлуатаційні витрати на цей електромобіль приблизно на 70% нижчі, аніж на авто з двигуном внутрішнього згорання. До слова, Peugeot вже заручилась підтримкою понад 2500 тисяч потенційних покупців, серед яких - корпоративні клієнти.