Пхеньянська експозиція проходить двічі на рік - восени та навесні - задля демонстрації досягнень у різних галузях та закріплення торгівельно-економічних відносин між країнами.

Цього разу в ярмарку взяли участь понад 270 компаній. Половина з них - з Китаю. Загалом на виставці представили більше 80000 товарів з різноманітних галузей: тут і ноутбуки, телевізори, холодильники, світильники і навіть жіночий одяг - все, що забажаєте.

Лоуренс Ліу (китайський бізнесмен, учасник ярмарку):
"На нашу думку, Північна Корея має великий, хороший потенціал для збуту китайської продукції."

Попри експансію китайських фірм, найбільше відвідувачів зацікавив стенд Корейського комп'ютерного центру (KCC). Компанія займається розробкою програмного забезпечення та електроприладів, і на ярмарку представила власний портативний мультимедійний плеєр. Пристрій під назвою "Червона зірка" працює на платформі Linux, обладнаний сенсорним екраном та 8 Гб вбудованої пам'яті.

З програм новинка має багатомовний словник та плеєр для програвання фільмів і музики. "Червону зірку" навряд чи можна назвати повноцінною планшеткою, як iPad, але і коштує вона відповідно - всього 100 євро.

Кім Ґван Сок (директор рекламного відділу Корейського комп'ютерного центру): "Як бачите, ми представили наш новий мультимедійний плеєр. Тут є багато програм та пізнавальних матеріалів, тому його можна носити зі собою та навчатися. Це наче компактна бібліотека чи кишеньковий книжковий магазин. Я вважаю, що Red Star - хороший продукт, він сподобається та стане у нагоді багатьом."

Приїхали у Пхеньян і цілком нові компанії. Найбільшим успіхом на виставці користувались вантажівки, промислові прилади та побутова техніка. Торговий обсяг ярмарку сягнув $4,5 млн.