Після підйому в повітря в Швейцарії компактний літак повинен залишатися на льоту протягом 24 годин, включаючи нічний час. Розвинути надшвидкість і навздогнати сонце ця модель поки що не може. Прототип літака має всі конструктивні особливості, які можна очікувати в транспортному засобі, що використовує сонячну енергію. Вага конструкції приблизно як вага звичайного сімейного автомобіля, а ось розмах крил досягає тієї ж довжини, що і у деяких великих авіалайнерів.

Роботи над проектом ведуться вже протягом 7 років, і офіційне 24-годинне випробування мало відбутися ще минулого тижня, але його довелося відкласти через технічні проблеми. До вечора пілот літака підніме пристрій на висоту 8,5 км, після чого конструкція почне використовувати енергію, яку запасли сонячні батареї, і буде плавно спускатися вниз. Головним питанням для конструкторів залишається можливість протримати літак протягом темного часу доби в повітрі, і тут багато що залежить від пілотажу. Якщо вдасться зробити це, то політ буде визнаний найвитривалішим для пристроїв такого класу.