На думку 30% з 100 тисяч опитаних американців, найгіршим виявився ролик "Wow! That’s a low price!" мережі магазинів Staples, яка спеціалізується на продажі офісного устаткування. На другому місці розмістилася реклама американської мережі ресторанів швидкого харчування Quiznos із співаючими ляльками котів. Вона не сподобалася 28% респондентів.

Трійку найгірших рекламних відео замикає ролик Mr. Opportunity автоконцерну Honda. Проти нього проголосували 19% опитаних. У додатковій номінації "Найогидніша акторська гра" респонденти відзначили ролик McDonald’s.

Крім того, Consumers Union також присудив нагороди Worst Ad In America Awards в ніомінаціях "Найдокучливіший анімаційний персонаж-говорун", "Пара або група акторів, яким необхідно розійтися", "Знаменитість, яка втратила найбільше грошей на обвалі ринку нерухомості", а також "Реклама, що наводить жах".

Знаменитістю, яка невдало заробила на рекламі, визнали колишнього тренера американського футболу Джиммі Джонса, який знявся для лікарського препарату, аналога Віагри. Найжахливіша реклама також виявилася медичною — ролик про катетор.