Пошуковика підозрюють у порушенні антимонопольних законів країни, маніпуляціях з видачею результатів пошуку, а також показом контекстної реклами у власних інтересах.

Багато компаній незадоволені співпрацею з Google. В результаті пошуку першими появляються посилання, які спрямовують на сервіси та ресурси самої корпорації Google, або ж її прямих партнерів, кажуть конкуренти.

"Я думаю, Google обґрунтує, що специфіка роботи пошуковика обумовлена потребами користувача. І чому саме така чи інша форма відображення результатів пошуку є оптимальною", - каже Бруклінська школа права Джонатан Аскін.

Google усі звинувачення заперечує та переконує, що не обмежує доступ користувачів до потрібних ресурсів. Зазначимо, на частку Google припадає дві третіх усіх пошукових запитів у США та близько 80% у європейських країнах.