Такий прийом не схвалило місцеве пожежне управління. Рекламу розробило агентство BVK для кампанії WhyImAlive.com, яка інформує людей про можливості невідкладної медичної допомоги за допомогою організації Avera.

На білборді зображена жінка, яка сидить на ношах. На задньому плані видно автомобілі, розбиті в аварії. Від них і йшов дим, який переходив у справжній за межами реклами за допомогою спеціальної дим-машини.

Цей прийом виявився надзвичайно ефективним, привертаючи до реклами увагу. Відвідування сайту акції зросла на тисячі чоловік.

Однак димлячу рекламу не оцінив пожежний департамент Південної Дакоти, який розпорядився вимкнути апарат через два дні після встановлення білборда. Він продовжує стояти на узбіччі, проте більше не димить.