“Сьогодні ми працюємо разом з урядом, але місто вкладає і власні кошти із свого бюджету. Таким чином у нас виходить реалізація таких вагомих для розвитку транспортної системи міста проектів”, - сказав перший заступник глави КМДА Олександр Попов.

Коштувало все це трохи більше 2 мільярдів гривень. Та потяги і кошториси не надто зацікавили Президента. Глава держави цікавився життям метробудівників.

“А яка заробітна плата у вас? Приблизно 300 доларів? Хм, маловато! Краще би було 500”, - сказав Президент України Віктор Янукович.

Добудова метро в цьому напрямку актуальна для Києва з 80-х років, втім, через складні геологічні умови та відсутність грошей - кілька разів проект заморожували.

“До будівництва нових станцій метро підійшли дуже ретельно, навіть проект для кожної з них зробили не типовим, а розробили індивідуально. Не обійшлося і без експериментів. На одному з участків випробували спеціальну звукоізоляційну систему, яка зробить метро непомітним для мешканців будинків навколо”, - каже журналіст Юлія Даценко.

Щоб двічі не їздити, поруч з метро Президент одразу відкрив і щойно збудовану естакаду в складі автомобільної розв’язки на Московській площі. Відтепер Московська площа за годину пропускатиме на 3 тисячі машин більше. Відкриттю естакади зраділи водії, адже будівництво паралізовувало рух на і без того проблемній Московській площі. Чекали 4 роки.

Полегшено вдихнули і будівельники. Зводили естакаду 4 роки. Кажуть, як і у колег метрополітенівців, затримка вийшла через зупинку фінансування навесні минулого року.

“Кошторисна вартість 180 мільйонів гривень. Термін будівництва, ну ви ж знаєте, почалося воно у 2006 році, потім через відсутність фінансування було загальмовано, і з настанням фінансування, ви бачите, роботи інтенсивно розпочали, і на сьогоднішній день по основній естакаді виконані”, - доповів керівник виробничого відділу "Мостобуду" Микола Погасій.

“Сьогодні нам залишається завершити деякі роботи для того, щоб повністю забезпечити введення її в експлуатацію - залишається заїзд на естакаду зі сторони Науки і залишається понизити проїжджу частину під естакадою”, - зазначив генеральний директор корпорації "Київавтодор" Георгій Глинський.

Остаточно автомобільна розв`язка на Московській площі та 3 нові станції метро почнуть працювати 15 грудня. На час завершальних робіт рух естакадою зупиняти вже не будуть.