Щоправда, поки його остаточно не добудують, лише з лівого на правий бік Дніпра. Це ще один крок до вирішення вічної проблеми столичних пробок.
Інженери називають споруду унікальною, адже при його будівництві вперше в Україні використали литий асфальт. Він має гарантію понад тридцять років.
“Вперше в Україні була застосована технологія вкладення асфальту за швейцарською технологією і взагалі-то швейцарці його вкладали. Вперше асфальт вкладений на метал, на мостові прогалини. Технології дотримувались – 4 шари гідроізоляції і сам асфальт при 120-ти температурному режимі вкладався”, - каже начальник південно-західної залізниці Олексій Кривопішин.
Загалом будівництво обійдеться державі у понад 9 мільярдів гривень, з них більше 4-х - піде суто на дорогу. Якщо залізничне сполучення через Дніпро вже відкрили кілька місяців тому, то автомобільна частина мосту повноцінно запрацює наступного року.
”Я думаю, що через рік ми весь цей комплекс здамо в експлуатацію. Але нам з вами доведеться ще не одне свято до кінця року святкувати. Будемо ще Жулянський шляхопровід відкривати, ще декілька об’єктів”, - каже прем’єр-міністр України Микола Азаров.
Як повідомив прем`єр міністр, нині у можновладців виникла ідея сполучити Дарницький міст через вулицю Кіквідзе з Жулянським шляхопроводом. Це, за словами Миколи Азарова, дозволить прибрати з центру столиці вантажний транспорт.