На аморальну зовнішню рекламу скаржилися громадські організації та містяни.

Петро Гринчишин (заступник міського голови з питань економіки): “За останній період ми замітили, що багато реклами, яка носить трошки непристойний характер. Це реклама білизни, це реклама там нічних клубів, в окремих випадках була реклама мобільного зв’язку. Відповідно нам приємно, що мешканці реагують на такі речі”.

Тернопільська адмін-тех-інспекція перед таким рішенням заручилася підтримкою Комісії з захисту моралі. Остання забракувала близько 50 рекламних плакатів.

Іван (студент): “Правильно, що так роблять. Потрібно красиву гарну рекламу, яка не показує людське тіло. Жінка в нижній білизні - це зовсім так некультурно, що вони так вивішують”.

Надя (тернополянка): “Я вважаю, що наша реклама тернопільська є нормальною, доступною. Нічого поганого не замічаю. І дитина думаю, якщо маленька вона на таке уваги не зверне. А більшенька, вона на таке не дивиться”.

Віднині тернопільські рекламники муситимуть шукати інший спосіб, аніж притягувати око споживача еротикою.