Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

У Великобританії заборонили рекламу магічних талісманів

15:38, 18 серпня 2010 343
Британські журнали тепер не мають права рекламувати магічні талісмани
Британські журнали тепер не мають права рекламувати магічні талісмани

Комітет рекламних стандартів Великобританії заборонив рекламу амулетів, які виготовляє організація The Circle of Raphael.

Компанія спеціалізується на магії талісманів. На рекламу талісманів поскаржилась одна людина. Він засумнівався у магічній силі амулета, про яку йшлось оголошенні у журналі. Зокрема, повідомлялось, що талісман "семи ангелів" забезпечить його власнику "божий захист", принесе удачу у коханні і стосунках, фінансовий добробут, успіх у азартних іграх, міцне здоров’я, кар’рний ріст і щастя.

CoR у відповідь заявила, що жодного разу не отримувала подібних скарг. Більш того, представники компанії запевнили, що продали вже тисячі таких амулетів і одержували листи від покупців, що підтверджують магічну силу талісманів. CoR підкреслила, що готова повернути гроші за талісман будь-якому незадоволеному клієнтові, якщо протягом 60 днів після покупки він висуне претензії.

Британський комітет заявив, що CoR не надала докази ефективності амулета. У результаті комітет постановив, що реклама, яка вводить покупців в оману, у такому вигляді не повинна більше з’являтися на сторінках видання.

Джерело: Лента.Ру
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук