Коли дитині виповнилось шість років, їй поставили діагноз — розлади гендерної ідентичності. Це означає, що людина, яка фізіологічно належить до однієї статі, відчуває себе представником протилежної.

У початковій школі про стать дитини не знали навіть його однокласники, але після того, як нещодавно хлопчик перейшов в середню школу, у батьків виникли питання. Їх турбували можливі проблеми через те, що в період навчання хлопчик вступить в період статевого дозрівання, у нього почне ламатися голос і намітиться щетина.

Комітет з освіти розглянув прохання батьків і прийняв офіційне рішення, яке дозволяє дитині і надалі числитися в списках учнів під жіночим ім’ям і відвідувати заняття у формі для дівчаток. Комітет створив також спеціальну групу з підтримки дітей з розладом гендерної ідентичності.