Пілотний проект розрахували на рік і запустили з 11 залізничних компаній минулого місяця. У його рамках на станції поїздів приміського сполучення встановили 27 електронних білбордів. Кожен з них оснастили камерою, яка разом зі спеціальним програмним забезпеченням допомагає визначити вікову групу і стать людини, яка дивиться на екран або проходить повз пристрій. Зібравши статистику, компанії-партнери, що беруть участь в проекті, зможуть підбирати і показувати рекламні оголошення, які здатні зацікавити максимальне число пасажирів в різний час доби.

Компанії, що досліджують роботу білбордів нового типу, обіцяють, що пристрої не стануть загрозою для таємниці приватного життя, оскільки система не зберігає фотографії перехожих після аналізу, а тільки збирає демографічні дані.