Вертоліт "Надія" – це нащадок радянського гелікоптера МІ-2, який видатний конструктор Ігор Сікорський свого часу називав одним із кращих вертольотів світу.
Читайте також: Як українські інженери створюють надлегкі та високотехнологічні трейлери для подорожей
За часів незалежності запорізькі фахівці постійно модернізували стару модель. Так і отримали свою "Надію".
На ньому проводяться всі випробування паливної системи і т.п. Це набагато краще, ніж звичайний МІ-2 на старих двигунах,
– запевнив авіатехнік Денис Пяткін.
"Надія" має потужні двигуни, розроблені у Запоріжжі. У кабіні, гвинтах та інших деталях замість металу використовують композитні матеріали.
У Запоріжжі тестували новий український вертоліт "Надія"
За словами директора підприємства Агроавіадніпро Олександра Панікаревича, застосування композитних матеріалів дозволяє зменшити вагу. А у співвіднесенні з приладовим устаткуванням і жгутами, вага конструкції зменшується на 400 кілограмів. Це дозволить машині брати більше вантажу на борт і літати на довші дистанції. Наразі ж триває сертифікація гвинтокрила, коли перевіряють надійність усіх його складових.
Перші польоти пройшли успішно, пілотам подобаються нові конструкторські рішення.
Приладова дошка буде без аналогових приладів, з цифровими індикаторами, буде збільшена дальність польоту. Також ми хочемо поставити на нього автопілот і віброгасники, які дадуть комфорт в польоті,
– сказав льотчик-випробувач Андрій Федоров.
Серійний випуск гелікоптера почнеться наступного року. Конструктори вважають, що їхній гвинтокрил знадобиться для вантажних і пасажирських перевезень, а також стане у нагоді силовикам, військовим та рятувальникам. Анастасія Литвиненко, Микола Круглов.
Нагадаємо, в Одесі у вівторок, 10 квітня, розпочалися випробування ракетного комплексу "Вільха".