Рекламна кампанія, яка орієнтована на користувачів сервісу в США, Великобританії та Німеччини, офіційно стартувала в понеділок, 7 березня. Реклама відображатиметься на головній сторінці програми під операційні системи сімейства Windows.
У числі перших рекламодавців — компанії Groupon, Visa, Nokia, а також Universal Pictures. Банери з’являтимуться періодично і, як запевняють розробники Skype, не позначаться на звичному образі використання програми.
У своєму блозі команда Skype пообіцяла, що щодня користувачі бачитимуться тільки по одному рекламному повідомленню від кожного рекламодавця. Розробники також запевнили громадськість, що ні про які нав’язливі банери, які спливатимуть під час розмови, не йдеться.
У Skype відзначають, що реклама допоможе їм привернути кошти для розробки інших "крутих продуктів". Відзначимо, що експерти пов’язують запуск рекламної кампанії в Skype з підготовкою IPO компанії. Директор з маркетингу Skype Енді Сімс коментувати цю версію відмовився.