Директорка школи каже, що учень новенький. Навчався лише тиждень, агресивним не був, лише трохи замкненим. Раніше разом із бабусею жив на Івано-Франківщині. Батько працює за кордоном, а мама перебралася до Києва.

Читайте також: "Жорстока, істерична жінка": у мережі розповіли про вчительку, на яку у Києві напав школяр

Усе сталося на уроці інформатики. Хлопець отримав два мінуси – за невиконане домашнє завдання і за самостійну роботу. І раптом накинувся на вчительку.

Він розбив їй голову, а після цього, коли пішла кров, схопив ножиці. Завдав їй декілька ударів в спину. Вчора їй зробили операцію,
– розповіла директор спеціалізованої школи №94 "Еллада" Вікторія Кузьменко.

Перелякані однокласники ховалися під партами. Хлопець же після нападу не намагався втекти. Був у стані афекту. Згодом його з класу вивів охоронець.

Навіть коли приїхала його мама, він з нею не спілкувався. Викликали "швидку", лікарі його оглянули і забрали до лікарні. Ввечері я спілкувалася з його мамою. Вона сказала, що у нього взяли аналізи, зробили якісь уколи і він заснув,
– додала директорка.

Вона каже, що це був лише другий урок інформатики у цьому класі і жодних конфліктів з учителем не траплялося.

Однак на сайті, де батьки й учні шкіл залишають відгуки про навчання, є скарги на вчителів інформатики та фізкультури, мовляв, ті дітей б'ють.


Відгуки про школу "Еллада" у Києві


Відгуки про школу "Еллада" у Києві

Тим часом, 64-річна вчителька у важкому стані досі в лікарні.

У неї поєднана травма – черепно-мозкова і травма грудної клітини. Було виконано декілька хірургічних втручань. Я сподіваюсь, що наступного тижня пацієнтка продовжить лікування амбулаторно,
– прокоментував заввідділення Київської міської клінічної лікарні № 17 Дмитро Мясніков.

Учень теж був у лікарні, але його вже виписали. Мама розмовляти з пресою відмовляється. Тим часом, проти хлопчика відкрили кримінальне провадження.

За статтею 121 Кримінального Кодексу, це завдання тяжких тілесних ушкоджень. Оскільки хлопчик не досяг віку, з якого настає кримінальна відповідальність за цей вид злочину, він не є суб'єктом злочину. Тому відносно нього можуть бути застосовані міри виховного характеру,
– зазначила начальниця відділу ювенальної превенції ГУНП у місті Києві Оксана Поплавська.

Психолог вважає, що, можливо, хлопчика сприйняли в класі не так добре, як би він того хотів. Або ж занадто хвилювався через оцінки.

Оцей жах стосовно поганої оцінки спричиняється тиском батьків, які вимагають від дитини бути перфекціоністом, бути ідеальним. У неї звужується свідомість, що можна бути лише відмінником,
– зауважив психолог Інституту соціальної та політичної психології НАПН України Володимир Савінов.

Дитина повинна знати, що її люблять, незалежно від отриманих балів.

"Важливо цікавитись не лише досягненнями й оцінками, а й тим, що відбувалося у класі між дитиною і вчителем, учнями, усіма. Сісти ввечері за чаєм і обговорити, як почувається ваша дитина", – наголосив психолог.

Навчання у класі відновили, проте з дітьми продовжують працювати психологи.