"Укравтодор" відповідатиме тільки за ремонт доріг державного значення (це 52 тисячі км).
Зараз вирішують, чи будуть нові дорожні компанії окремими держпідприємствами. Адже їх можна оформити і як структури облдержадміністрацій.
Чиновники кажуть, що зміни - логічні. Адже місцева влада набагато краще знає, які частини дороги області потребують ремонту.
Всього наступного року на ремонт доріг заплановано витратити 2,4 млрд грн. Частину з цих грошей розділять між 25 новими обласними відомствами.
До слова, кошти надходитимуть з новоствореного Державного дорожного фонду, куди гроші надходитимуть від акцизів.
Всі фінансові та адміністративні зміни мали б затвердити цього тижня на засіданнях уряду та парламенту.