Зранку на давно відкриту ділянку показово пригнали важку техніку.

У цей час особливе завдання у еменесників. Українські рятувальники готували не червону, але доріжку для прем’єр-міністра. Микола Азаров спершу оглядав дорогу з висоти пташиного польоту. А згодом особливості оновленої магістралі вивчав по картинках.

Автошлях Кіпті-Глухів-Бачівськ ремонтували у рамках підготовки до Євро-2012. Вартість останніх 88 кілометрів до кордону становить понад мільярд гривень. Ремонтники кажуть витрати за 5 років удвічі зросли недарма - уся справа у новітніх технологіях.

“Мастикові асфальтобетони, клали сітки, які попереджають розтріскування – гарантійний термін цієї дороги – 30 років”, - каже начальник філіалу Глухівської дорожньо-експлуатаційної дільниці Олександр Фокін.

У 2011-му “Укравтодор” відкрив більше 700 кілометрів оновлених доріг. До кінця року обіцяють щонайменше ще стільки ж.

“В цьому році ми відкриємо рух на ділянці Київ-Ковель, а це майже 500 кілометрів. Більшість виконуємо доріг за бюджетні кошти України”, - каже глава "Укравтодору" Володимир Демішкан.

“Чи на ліво, чи на право. Там де закінчується з’їзд з автомагістралі починається справжня українська дорога. Якщо дорогою її можна назвати”, - каже журналіст Ярослав Кречко.

Водії жахливий стан більшості місцевих доріг області хотіли б показати Миколі Азарову.

“Щоб прокатавсь по цим ямкам, які тут у нас є. А то тільки там проїхали та й усе”, - каже водій Олексій.

Однак Микола Янович не їхав навіть новенькою магістраллю. Прем'єр-міністр полетів, а ями залишились. Зрозуміло не лише у Сумській області.