Аналітики зазначають - пожвавленню інтересу іноземців до України посприяло зменшення ризиків країни, стабільна ситуація в економіці та загальне поліпшення ситуації на споживчому ринку. Та, незважаючи на те, що рітейлери все ще дивляться на розвинені ринки, потрапляння до рейтингу України підтверджує її потенціал, впевнені експерти.

Зауважимо, перше місце у списку зайняла Німеччина. Понад 40% опитаних компаній, в першу чергу, розглядають її для подальшого розвитку. До трійки лідерів також потрапили Польща і Франція, в кожній з яких зацікавлені понад третина рітейлерів. В цілому респонденти назвали 38 країн, в яких вони планують розвиватися наступного року, при цьому домінують у списку найпривабливіших країни Західної Європи.