За словами Костянтина Єфименка, вартість мосту залежатиме від того, чи буде він автомобільним чи залізничним, чи суміщеним.

"Для того, щоб визначити вартість, необхідно, щоб попрацювали проектні інститути. І на стадії розробки ТЕО сформували дане рішення. Воно залежатиме від того, чи буде це автомобільний міст, залізничний чи суміщений міст. Такі фахівці є і в Україні, також сильна мостобудівна галузь і в РФ", — підкреслив він.

За словами міністра, переговори про будівництво продовжуватимуться.

"Ми рухаємося в даному напрямі, зараз нам необхідно визначити фінансову установу, яка профінансує розробку ТЕО", — відзначив міністр.

За його словами, поки що проектний інститут не вибирали, оскільки при його виборі враховуватиметься також і думка фінансової установи, яка виділятиме кошти під цей проект.

"Ми розглядаємо питання щодо того, щоб цей міст став з часом платним", — сказав Єфименко.

У свою чергу, Ігор Левітін підкреслив, що в Росії є фахівці з мостобудування.

"Ми вважаємо, що тут має бути окрема спеціалізована компанія, яка стане інвестором, ми поки не вибрали інвестора, і немає джерела для фінансування. У нас є спільна пропозиція, яку ми завтра доповімо головам урядів, — те, як ми бачимо нашу подальшу роботу", — розповів Ігор Левітін.

За його словами, підкомісія відпрацювала всі питання, проте остаточне слово залишається за інвестором.