Адже поняття інтелектуальної власності в Європі значно ширші за вітчизняні, тож вже сьогодні Україна мусить розпочати роботу щодо їхньої гармонізації. Наразі УЄФА має 10 комерційних партнерів при проведення чемпіонатів, проте компаній, які хочуть взяти участь у заході, значно більше.
”Між собою будуть конкурувати такі фірми, як adidas і nike, як coca-cola і pepsi, одні будуть комерційними партнерами заходу, а інші ні. Проте усі компанії хочуть заробляти на цьому заході і кожний буде створювати рекламу під цей захід”, - каже Володимир Жаров, Держдепартамент інтелектуальної власності.
Та вже під час самого чемпіонату за поведінкою компаній стежитиме Антимонопольний комітет України. Там обіцяють, що намагатимуться не допустити на ринку проявів недобросовісної конкуренції.