Серед активних користувачів Інтернету (тих, хто виходить в Мережу кожен день, або як мінімум кілька разів на тиждень) в Україні, 81% користувачів має профіль у соціальних мережах (у середньому по світу цей показник складає 61%).
Безпосередньо за Україною, на шостому місці перебуває Росія з 79%. У цілому, в розвинених країнах активність використання соціальних мереж нижче, ніж у країн, що розвиваються.
Наприклад, замикають список Німеччина, Франція, Італія, Іспанія, США, Великобританія, а очолюють Філіппіни, Чилі, Еквадор.
Найчастіше українці приходять в соціальні мережі для того, щоб спілкуватися і підтримувати контакти, а не грати, повідомляє liga.net.
Відповідно до думки авторів дослідження, використання соціальних медіа в Україну буде стабільно зростати: найбільш бурхливе зростання в найближчому майбутньому відбудеться у сфері блогів, мікроблогів і файлообмінників з фото і відеоконтентом.
Одним з головних двигунів розвитку соцмедіа буде залишатися мобільний Інтернет.