Це не McLaren і не Lamborghini. Це дійсно справжній український спорткар "Химера".
"При створенні автомобіля ми звернулися до давньогрецьких міфів. Його потужний вид, його агресивність у деталях, його вигини. Він дуже схожий на давньогрецьку істоту Химеру," – сказала бізнес-партнерка власника автомобіля Агнеса Єфсеєва.
Український спорткар "Химера" – не фейк
Власник і розробник спорткару – бізнесмен, автоколекціонер, а головне громадянин України Андрій Джазовський.
Читайте також: Нетверезі водії збагатили державу на півмільярда гривень
Моделей спорткара дві. Одна з бензиновим двигуном, інша – з електричним. У першому варіанті встановлено мотор від Audi R8 потужністю 1200 кінських сил. У другому – на 200 конячок менше.
Власник і розробник унікального авто – українець Андрій Джазовський
Презентований автомобіль лише макет, оригінальні моделі тестуються на треках в Іспанії. І результати дивують навіть розробників – до 100 кілометрів на годину вони розганяються менше, ніж за 3 секунди.
Найбільшою гордістю розробників став саме електродивгун і система акумулювання енергії. Батареї вистачає на тисячу кілометрів, а заряд відновлюється за півгодини.
"Химера" з електродвигуном на одній зарядці може проїхати до тисячі кілометрів
Як тільки в мережі з'явились перші фото "Химери", з Росії полетіли звинувачення у плагіаті. Начебто схожий дизайн вже розробив "АВТОваз". Власник українського спорткара всі закиди спростовував, запевнивши, що має патент на авто.
Читайте також: Водіям загрожують великі штрафи за неправильне паркування
За попередніми оцінками, вартість такого автомобіля стартуватиме від 700 тисяч євро. І розробники вже отримали 10 передзамовлень з Арабських Еміратів та країн ЄС. До кінця 2017 року суперкар має пройти останні випробування і з'явитися у продажі.
"Химера" вже пройшла європейську сертифікацію. Залишилося пройти краш-тести і амологацію, щоб почати повномасштабне виробництво цього автомобіля,
– зазначив власник спорткару.
Андрій Джазовський каже, що такий автомобіль реально було б збирати і в Україні, але цьому заважають високі податки і відсутність інфраструктури. Тому виробництво планують організовувати в Іспанії.