Режисерка каже, що в цьому ролику вона хотіла показати всі стадії, які проходить жінка: від закоханості, нерозуміння, сорому, страху, прийняття і до люті, повідомляє Культпростір.
Адже, мабуть, найсміливіший і найважчий крок для жертви насильства – це виступити проти. І в цей момент, в ідеалі, її має підтримати та захистити суспільство й держава,
– вважає режисерка.
За словами Білецької, її вразила кількість соціальної реклами у США. Вона вважає, що така інформація допомагає кожній людині ще з дитинства починати розуміти, де порушують її права, і знати, куди йти за допомогою.
Соціальна реклама чіпає за нутро, доводить до сліз, змушує задуматися, додає сили і спонукає до змін, Вона допомагає формувати здорову націю, в якій люди піклуються одне про одного і не закривають очі на чужі проблеми,
– переконана режисерка.
Читайте також: Більше 1300 українок щодня стають жертвами насильства