За його словами, у зв’язку зі зміною умов змагання, цьогорічна мета – просунутися у турнірній аблиці вперед. Результат попередніх змагань - 41-ші з 225-ти команд Європи.

На одному літрі бензину концептуальний прототип "Хаді 34" може проїхати 575 кілометрів. Але розробники кажуть, що це не межа енергоефективності. Тим більше, що прагнення студентів лабораторії швидкісних автомобілів, довгостроково підтримали спонсори. «Shell Eco-marathon – це один із багатьох проектів, які ми будемо реалізовувати спільно з університетом, оскільки співпраця бізнесу та освіти у сучасному світі – просто необхідність. Тим більше, що це ще й престиж нашої країни», - розповів директор з маркетингу групи компаній "АІС" Сергій Боровик.

За його словами, бізнес завжди зацікавлений у висококваліфікованих спеціалістах, а виші – у працевлаштуванні випускників. На думку ж менеджера зі зв’язків з громадськістю Shell Анни Думанської, потенціал, що існує в рамках цього заходу, - величезний: «Ми сподіваємося, що це як для студентів, так і для компаній може бути поштовхом для розвитку нових рішень».

Загалом, у конкурсі енергоефективності змагаються близько 200 команд та 3000 студентів з усієї Європи. Цьогорічні змагання вже 29-ті.