Згідно з проектом поправок у декрет Кабміну "Про місцеві податки і збори", ставку рекламного податку передбачається підняти з 0,5 відсотка до 2,5–3 відсотків, а також ввести додаткові підвищувальні коефіцієнти: для реклами на телебаченні — 7, у друкованій пресі — 5 і для зовнішньої реклами — 2.

Також передбачається розширення списку видів реклами, що підлягають оподаткуванню. Так, крім розміщення реклами, податком буде обкладатися "опублікування будь-яким способом інформації про ім'я (найменування) спонсора, товарного знаку та послуг спонсора". Проект поправок може бути прийнятий вже до літа поточного року.

За рахунок підвищення податку на рекламу український бюджет зможе отримати майже 80 мільйонів доларів. За даними всеукраїнської рекламної коаліції, в 2009 році рекламний ринок ТБ і преси України заробив близько 424 мільйонів доларів.

Учасники рекламного ринку України негативно сприйняли ініціативу влади. В "Індустріальному телевізійному комітеті" підрахували, що у разі ухвалення поправок податок на телерекламу збільшиться до 21 відсотка, а на рекламу в пресі — до 15 відсотків. Через це мас-медіа будуть змушені скорочувати зарплати, штат співробітників і витрати на виробництво власної продукції.