Як повідомляє благодійна організація, оператор судна CFD Shipping LTD (Маріуполь) та агентство "УкрАзов Крюинг" (Маріуполь) залишили українських моряків напризволяще разом з компанією-судновласником Kayia Trade&Invest Limited .

З 20 членів команди на борту корабля залишилося 16 українських моряків, які працювали на судні від 10 до 16 місяців і за весь цей час не отримували зарплати.

Заборгованість зарплати до теперішнього часу склала вже 340 тисяч доларів, причому терміни контрактів екіпажу вже давно закінчилися.

"Затримка судна сталася через псування вантажу в дорозі і подальшого господарського непорозуміння між вантажоодержувачем і перевізником. Команда, по суті, в заручниках", - зазначили в організації.

Час від часу судно швартують на причалі для поповнення запасів, але екіпажу зійти з корабля не дають.

У серпні організація найняла камерунського юриста для захисту прав членів екіпажу та їхнього повернення на батьківщину.

Тоді БО "Ассоль" оголосила про початок збору коштів для повернення українських моряків на батьківщину.