"По-перше, мушу сказати, що національний прокат – це велика проблема в усіх європейських країнах. Те саме відбувається в Угорщині, те саме відбувається у Швейцарії. Бо американське кіно заповнює всі екрани. Коли велика компанія, яка працює з американським кіно, надає свої картини, вона хоче заповнити весь екранний час. Відтак, майже не залишається місця для українського кіно", – підкреслив кінокритик.
Він вважає, що треба піднімати й якість українського кіно, "для того, щоби бути конкурентоспроможними".
"Є ще й інша проблема: продюсери здебільшого хочуть зняти картину і не думають про її реалізацію", – зауважив Халпахчі.
За його словами, важливою тут є реклама.
"Велика справа і в підготовці глядача. Глядач не хоче сьогодні дивитися серйозне кіно. Він хоче дивитися розважальне кіно. Тому, має бути комплекс дій щодо виховання глядача. Створення кіноклубів, наприклад, як це зроблено, зокрема, у Польщі", – сказав Халпахчі.