Про це свідчать дані опитування компанії MMR, проведеного за підтримки TNS.

У середині квітня 2010 українцям ставили запитання: "Якщо б завтра дві компанії і їх бренди зникли з ринку разом зі своєю продукцією, то який компанії / бренду Вам не вистачало б більш за все?"

4,3% опитаних назвали "Оболонь", а Samsung обрали 5,1% респондентів.

У п’ятірку національних брендів також увійшли кондитерська корпорація "Рошен" — 3,3%, Ощадбанк — 2,3%, виробник продуктів харчування "Торчин" — 2,3% і "Приватбанк" — також 2,3%.

Що стосується зарубіжних брендів, то крім Samsung у п'ятірку потрапили Avon — 3,9%, Nokia — 3,9%, Oriflame — 2,8% і Adidas — 2,5%.

У кінці квітня в Україні опублікували рейтинг найдорожчих місцевих брендів. "Оболонь" у цьому рейтингу посіла лише друге місце — 322 мільйони доларів, а перше місце виявилося в Nemiroff — 404 млн. доларів.