Кажуть імпортери тепер не соромляться вказувати у деклараціях такі бренди як Версаче, Крістіан Діор, Фенді чи Валентино.

Ігор Калєтнік (голова Державної митної служби): “Частка шкіряного взуття збільшилась на 30 %. Більше дорогого одягу у два рази. Відбулась так звана поява нових товарів, які раніше були взагалі відсутні в базі даних митної служби. Зокрема шкіряного взуття відомих торгових марок, італійського брендового одягу, плазмових телевізорів, ноут-буків”.

Митники тішаться, адже пристрасть українців до вишуканого одягу збільшує доходи держави. Незважаючи, на загальне зменшення обсягів імпорту, сума податків, сплачених з однієї тонни товару зросла на третину, - кажуть у митниці.