Щоправда, ці показники все ще на 60% менші, ніж у першому кварталі докризового 2008-го.
Найважчою для ринку за останні кілька років була перша половина 2009-го. Нині ж споживачі здійснюють відкладені покупки - споживчий попит зріс у зв'язку зі стабілізацією ситуації в країні. Особливої популярності набули недорогі термінали з сенсорними дисплеями, що також сприяло зростанню продажів.

Тим часом, лідер ринку Nokia скоротив частку на 3% до 47%, а Samsung - збільшив на 7% до 34%, адже в нині популярному сегменті пристроїв з сенсорним екраном вартістю до 200 доларів найпотужніша пропозиція саме у Samsung, зазначають аналітики. Також, за їхніми даними, за рік помінялися місцями LG і Sony Ericsson - частка останнього впала на 11% до 3%, а LG - зросла на 9% до 14%.

Вцілому ж експерти очікують рівномірного розподілу сезонного попиту. Учасники ринку прогнозують, що за підсумками року зростання складе до 23%.