Акцію "Дорога до серця", започаткована компанією WOG ("ВОГ РІТЕЙЛ"), проводять вже одинадцятий раз поспіль. Зараз партнерами проекту є МБФ "Українська Біржа Благодійності" та БФ "Відкриті серця України".

Так, протягом певного періоду часу на всіх АЗК мережі WOG охочі мали змогу придбати наліпку у формі серця. Вартість однієї наліпки становила всього 3 грн. Загалом українці купили майже 350 тисяч наліпок-сердечок. Зібрані кошти дали змогу придбати терморегулятор TC II TERUMO для Центру дитячої кардіології у Києві, а решту коштів спрямувати за адресною програмою на лікування ще шістьох окремих малюків.

Як зазначає головний лікар Центру дитячої кардіології Володимир Жовнір, операція на серці у маленьких дітей неможлива без зупинки серця і застосування терморегулятора.

"Це неможливо зробити безпечно без регулювання температури пацієнта. У свою чергу, регулювання температури можна здійснити виключно за допомогою терморегулятора. На жаль, у нашому Центрі подібний пристрій закуповувався ще у 2003 році і відтоді безперервно працював протягом 13 років. Коли він вийшов з ладу, проведення операцій опинилося під загрозою зриву. Відремонтувати його не вийшло, адже такі пристрої давно зняті з виробництва, тому запасні частини до них відсутні. А на придбання нового пристрою у Центру не вистачало коштів. Та організатори акції "Дорога до серця" і безпосередньо WOG відгукнулися на наші прохання й допомогли нам у придбанні такого пристрою. Завдяки цьому з моменту отримання Центром потрібного обладнання було врятовано понад 100 дітей", – розповів Жовнір.

Віталій Ткаченко, директор з маркетингу "ВОГ РІТЕЙЛ", наголосив, що головними благодійниками виступають не організатори акції, а саме клієнти WOG.

"На початку акції "Дорога до серця" виникла ідея долучити до проекту якомога більше небайдужих людей, які через невеличкий внесок змогли б спільно зробити велику справу. Так і сталося. До акції долучилися майже 350 тисяч водіїв та клієнтів. Загалом, мене надзвичайно тішать результати благодійної ініціативи WOG. Уся наша команда щиро радіє тому, що спільно з нашими клієнтами ми змогли допомогти тим, кому це було вкрай важливо й потрібно. На моє переконання, якщо бізнес бере на себе соціальну відповідальність, то від цього виграють абсолютно всі. Це не лише приємно, це необхідно, особливо, коли наша країна переживає доволі складний період", – розповів Ткаченко.

Ірина Гуцал, директор Української Біржі Благодійності, просить українців не залишатись осторонь соціальних проблем і за можливості допомагати дітям.

"Ми вдячні мережі АЗК WOG за створення нових можливостей та дієвих інструментів задля розвитку благодійності в Україні. Це не лише нагода допомагати просто й ефективно, а ще й шанс рятувати життя маленьких українців, можливість свідомо займатися благодійністю і, найголовніше, стати частинкою великого дива. Дякуємо усім, хто долучився до доброчинної акції "Дорога до серця". За підсумками цієї акції ми змогли не лише придбати життєво необхідне медичне обладнання, що врятує життя сотням людей, але й прокласти дорогу до шістьох сердець. Саме завдяки вам ці малюки тепер зможуть жити повноцінним життям, втілюючи свої найзаповітніші мрії", – зазначила Гуцал.