Чиновники очікують, що це збільшить пропускну спроможність вантажних перевезень та прискорить рух пасажирських поїздів відповідно до європейських стандартів.
"Для того, щоб мати швидкість більше 140 км, до 160 км - ми повинні щонайперше це розмежування потоків вантажного і пасажирського. Тому ми будемо відпрацьовувати ці потоки і розмежовувати пасажирський і вантажний рух", - каже перший заступник генерального директора "Укрзалізниці" Микола Сергієнко.
Схему розмежування маршрутів руху вантажних і пасажиропотоків "Укрзалізниця" спільно з інститутом "Київдіпротранс" розробили ще два роки тому. Проте, грошей для її втілення адміністрація залізничного транспорту не мала. У схемі визначені напрямки пасажирського швидкісного руху, які максимально звільнять від руху вантажних поїздів. Останні переведуть на паралельні напрямки.