Про це заявив керівник відділу розвитку міжнародного бізнесу концерну Deutsche Bahn AG Ніко Варбанофф.
"Зосередження всіх дій, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів, в одному координаційному центрі - це важливий крок в орієнтації всієї діяльності на надання потрібних клієнтам послуг... Від цього виграють, у першу чергу, експедиторські фірми і вантажовідправники", - сказав він.
На словами Варбаноффа, Центр обслуговування клієнтів компанії Deutsche Bahn Schenker Rail вже багато років прекрасно справляється з цим завданням. "І завдяки цьому, в ході обміну досвідом компанія Deutsche Bahn Schenker Rail змогла дати своїм колегам з "Укрзалізниці" цінну інформацію щодо проведення реформ. Тому ми вважаємо, що створення Українського транспортно-логістичного центру можна вважати і результатом багаторічної співпраці між "Укрзалізницею" і Deutsche Bahn AG", - зазначив Ніко Варбанофф.
Зазначимо, "Укрзалізниця" створила Український транспортно-логістичний центр, основне завдання якого - оптимізувати вантажні перевезення всередині країни, а також збільшити вантажні обсяги шляхом централізованого управління вагонами всіх українських власників вантажного рухомого складу.