“Тут у нас трюфель з присмаком ванілі. Мій висновок такий - це трюфель з ванільним лікером”, - каже керівник компанії Ritter Sport Альфред Ріттер.

Це фабрика відомого німецького виробника шоколаду Ritter Sport. Вона розташована на півдні країни. Нинішнього керівника пана Ріттера насправді більше цікавить бізнес, пов’язаний із сонячною енергією. Однак, кілька останніх років він всю увагу приділяє сімейній справі.

“Я був головою дорадчого комітету, який є найвищим органом влади у компанії. Мені не подобалося у якому напрямі працював менеджмент. Як результат - голова ради директорів покинув фірму. Я хотів, щоб все працювало так, як я це бачив. І, аби не добиватися цього через іншу людину, я сам взявся до справи”, - розповідає керівник компанії Ritter Sport Альфред Ріттер.

З офісу Альфреда Ріттера ІІІ відкривається вид на замок Вальденбух та його імперію. Обіг коштів у компанії сягає сотень мільйонів євро на рік. Тут працюють 800 осіб. Зараз ми потрапимо на виробництво. Альфред дуже добре знає це місце.

“Навіть не можу порахувати скільки разів я тут був. Я проводив на фабриці багато часу, ще коли був студентом”, - каже Альфред.

Сьогодні на підприємстві виготовляють молочний шоколад. Це один з бестселерів Ріттера, особливо у Німеччині - головному ринку компанії. Родина Ріттерів пов’язує успіх свого шоколаду з квадратною формою плиток.

“Насправді таку форму для шоколаду вигадала моя бабуся. У минулому вона мала магазин неподалік залізничної станції. Квадратну плитку було зручно класти до кишень на жакетах. У 1930 шоколад почали ховати і у кишені спортивних курток. Так розпочалася ера компанії Ritter Sport”, - зазначив Альфред Ріттер.

Конкуренція у Німеччині зростає, продажі падають. Тому пан Ріттер планує завойовувати й ринки інших держав.

“Це один з наших останніх продуктів. Це була моя ідея. Я завжди думав, як прикро, що у Німеччині немає арахісового шоколаду. Цей продукт містить 31% арахісу - стільки, аби шоколад не розпадався на частини. Гляньте, у ньому є цілий арахіс і він дуже смачний”, - сказав керівник компанії.

Альфред любить вигадувати нові солодощі, хоча і не женеться за усілякими трендами. Такий підхід, каже німецький шоколадник, і має забезпечити успіх його компанії.