Цього року на ремонти виділили небачену суму 36 мільярдів гривень. У 2016 з державної кишені дали 19 мільярдів. Тоді це теж називали рекордом. Однак, результатів такої щедрості водії так і не відчули. В "Украдвтодорі" розводять руками. Третину ремонтів зробили неякісно.

У відомстві впевнені, що потрібно краще пильнувати ремонти. Але це теж коштує грошей. Адже роботу мають перевіряти спеціальні служби і незалежні консультанти. Де не обійтися без мобільних лабораторій, на які потрібно 20мільйонів гривень.

Керівник Укравтодору буде доручати контроль якості доріг перевірки без попередження відповідних служб і підрядників. Це буде наша внутрішня підпорядкована поліція якості, яка буде контролювати якість виконаних робіт на дорогах,
– заявив в.о. голови "Укравтодору" Славомір Новак.

Ідея з моніторингом якості ремонтів не нова. Наприклад, два роки тому українські автошляхи не безкоштовно інспектувала компанія з Австрії. Перевірили і дійшли висновку: українські колеги просто не мають єдиного алгоритму, яку дорогу, яким методом ремонтувати.

А доки шляховики думають, як врешті залатати українські шляхи, за справу взялися водії. У Києві запустили краудфандінгову платформу, на якій збирають кошти на ремонт проблемних доріг.

Читайте також: Де і як треба шукати гроші "Укравтодору", які не пішли на ремонти доріг