Родстер побудований на базі малолітражки Uno нового покоління і отримав агресивне обважування кузова з великими повітрозабірниками, світлодіодними фарами денного світла, а також великими U-подібними дугами безпеки. Прототип оснащений 1,4-літровим турбо-бензиновим двигуном потужністю 152 кінських сили, більш жорсткою підвіскою і 17-дюймовими колісними дисками.
Про можливість серійного виробництва такого родстера поки не повідомляється, проте, за припущеннями деяких експертів, аналогічний автомобіль з менш агресивним зовнішнім виглядом з’явиться на конвеєрі в найближчому майбутньому. В оснащення нової модифікації автомобіля Fiat Uno під назвою Sporting входить занижена на 20 міліметрів підвіска, 15-дюймові колісні диски з покришками розмірності 185/60, а також передній і задній спойлер. Машина фарбуватиметься в ексклюзивний помаранчевий колір, отримає наклейки на бортах з назвою версії і обробку інтер’єру зі вставками під колір кузова. Під капотом "спортивного" Uno встановлять 85-сильний двигун об’ємом 1,4 літра.
Малолітражку Fiat Uno нового покоління розсекретили в травні поточного року. Поки вона продаватиметься виключно в Південній Америці, проте не виключено, що в майбутньому її виробництво для Європи налагодять на сербському заводі Zastava. Автомобіль зараз пропонується з 1,0- і 1,4-літровим двигунами, кожен з яких доступний у двох модифікаціях — з можливістю роботи на звичайному бензині або екологічно чистому паливі.
Концептуальний компактний родстер на базі моделі Fiat Uno
Спортивна модель — Fiat Uno Sporting