Зрештою найшвидше фінішу дістався Іван Дехтяр - велосипедист із майже 20-річним стажем.
“Мені вдалося приїхати за 28 хвилин. Я думаю, я приїхав перший через те, що пішохід втратив багато часу на добирання до метро і від метро - сюди пішки також треба йти. А автомобіліст, швидше за все, застряг у пробках”, - вважає учасник перегонів, велосипедист Іван Дехтяр.
Година пік значно ущільнила рух, каже учасник перегонів автомобіліст Олег Герасименко. Додає - найбільше від цього страждають ті, хто їздить за правилами.
“Я спробував не поспішати, скажімо так, як їздить батьки. Я дотримувався правил, я пропускав пішоходів, зупинився випити кави - я думав, що буду швидше, але вийшло навпаки. Цих 5 хвилин мені і не вистачило”, - каже учасник перегонів, автомобіліст Олег Герасименко.
А от Джованні Моцареллі вдалося посісти в перегонах друге місце. Каже, за півтори роки, що живе у Києві зрозумів - найкращий транспорт власні ноги. Мовляв, радий був би осідлати велосипед, однак низький рівень культури на столичних дорогах стримує.
“В Мілані я завжди йду або пішки, або на метро. Їхати на машині - це жах. Там гірше, ніж у вас”, - розповів учасник перегонів, пішохід Джованні Моцареллі.
Велосипедисти ж нарікають - спеціальних доріжок для них, незважаючи на підписане ще позаминулого року розпорядження столичного голови, донині так і не облаштували.
“Користуючись нагодою, я хочу передати привіт Леоніду Михайловичу Черновецькому, і сказати йому, що, якщо хочеш бути здоровим і прожити багато років, не женися за новим “Бентлі”, а катай велосипед”, - сказав велосипедист-поет Андрій Любарець.
Вперше “День без авто” відсвяткували в Парижі 12 років тому. Тоді для приватного транспорту закрили старі квартали міста, що дозволило знизити викиди вуглецю на 15%. В Україні ж асоціація велосипедистів запропонувала Президенту, Кабміну та їхньому оточенню приїхати до роботи на двоколісному транспорті. Щоправда, відповіді так і не отримали.