Відтак не складе проблем змінювати режими роботи окремих світлофорів, залежно від завантаженості магістралі. Державні мужі переконують - відтепер транспорт на 20% рухатиметься швидше, а ДТП стане менше.
“Коли на перехресті сталася аварія і два водія штовхнулись - тому що один іншого звинувачує в тому, що той поїхав на червоне світло - то тут можна до сотої долі секунди побачити як спрацював світлофор той, на якому сталася ця аварія”, - каже заступник голови КМДА Анатолій Голубченко.
Автоматичну систему управління транспортом почали будувати ще 3 роки тому. Зараз вона працює в тестовому режимі на 15-х перехрестях центральної частини столиці. Однак, влада запевняє - до листопада АСУТ охопить практично всю центральну частину міста. На це в бюджеті Києва передбачено 150 мільйонів гривень. Другий етап планується завершити наступного року.
А остаточно впровадити систему планують через 2 роки. Разом із вдосконаленням керування дорожнім рухом влада обіцяє підлатати й самі дороги. На це піде більше півмільйона гривень.
“До Євро-2012 ми повністю реалізуємо проект реконструкції проспекту Бажана, вулиці Горького і частково Проспект Перемоги. От такі в нас плани, тобто ситуація буде покращена значно”, - сказав голова КМДА Олександр Попов.
А облаштування півторакілометрової зони навколо спорткомплексу “Олімпійський” коштуватиме місту 800 мільйонів гривень. За словами Анатолія Голубченка, гроші підуть на ремонт фасадів будинків, доріг, інженерних мереж тощо.