Свої доробки показали вітчизняні дизайнери, які більше спеціалізуються на моді для сильної статі.

”Чоловік має бути розумним, і таким делікатним з жінкою. І все, що ви бачили на наших хлопчиках - так це саме такі чоловіки”, - каже дизайнер Олена Голець.

Сила духу, харизматичність та сміливість - головні аспекти нової колекції Сержа Смоліна. Він показав класичні костюми з вареного льону, але з широкими штанами. А маст-хевом майбутнього сезону визнає шорти-спідницю. За словами дизайнера, таке вбрання хороша альтернатива брюкам у літню пору.

”Це шорти, абсолютно вільні та довгі. Я просто також з усіма пережив ось це жарке літо. Це було нестерпно, і мені захотілось створити щось таке, в чому було б комфортно чоловікам у літню погоду”, - каже дизайнер Серж Смолін.

Мінімалістичність та індивідуальність: Віктор Анісімов вже кілька сезонів поспіль не подовжує брюки. Цього разу модельєр вирішив згадати армійську молодість, усі відтінки у показі - відповідні.

”Нехлюї, як зазвичай. Ну така іронія, має бути в усьому, особливо до моди. Не варто до цього серйозно ставитись, як тільки ти починаєш, особливо до моди серйозно ставитись, все - капец!”, - каже дизайнер Віктор Анісімов.

Окрім головної подіумної програми, протягом Ukrainian fashion week працював шоу-рум. На ньому вперше представили авторське взуття, що пошито за давньою технологією, яку використовували чотоботарі королівських родин Великої Британії.

”Дані підбори повторюють форму дзьоба птаха. Якщо ви подивитесь, тут є дзьоб та око. Кожен дизайнер, розробляючи пару взуття, продумує підбори. І найголовніше, зробити його носибельним. Якщо неправильно розрахувати пропорції, то взуття буде нестійким, і підбори можуть просто змотатись”, - каже дизайнер взуття Олена Савченко.

Загалом впродовж 27-го українського тижня моди відбулось 44 покази, на яких дизайнери сповна змогли поділитись своїм баченням модних тенденцій сезону весна-літо 2011 року.