У цьому місці збудували 2 нові переїзди: через залізницю та автодорогу, а також кілька з'їздів з транспортної розв'язки й підземні переходи. Урочисте відкриття нового відрізку переносили вже кілька разів.
”Це було найвужче місце на київській окружній дорозі. Тут можна було стояти годинами в години пік. І тому давно в нас були думки цей затор ліквідувати. І ось в цьому році ми прийняли таке рішення. Воно зараз реалізовано”, - каже прем’єр-міністр України Микола Азаров.
Про реконструкцію Жулянського шляхопроводу йшлося ще 15 років тому. Утім, роботи почалися лише наприкінці цього літа. Нова ділянка кільцевої дороги обійшлася у 180,5 мільйонів гривень. Впоралися куди швидше ніж планували. Утім якість від цього не постраждала, - запевняють підрядники. На дорожнє покриття дають 10 років гарантії.
”За ходом і якістю робіт щоденно працювали люди -з “Дорякість”, є таке підприємство. І наш інститут Укравтодора - Держдор НДІ - спеціалісти вели контроль за кожним етапом будівництва”, - каже заступник голови Укравтодору Ігор Завійський.
Наступного року планують розширювати стару частину Жулянського шляхопроводу. Фахівці впевнені - це збільшить пропускну здатність в рази. Нині ж машинопотік тут становить 88 тисяч автомобілів на добу.