Будівельники хваляться - споруда буде дійсно унікальна. Міст розроблений за останнім інженерним словом, з втричі міцнішою огорожею та литим дорожнім покриттям, що гарантовано служитиме понад 30 років. Кажуть, працювали і влітку, і взимку, без вихідних і свят.
“Робота йшла дуже напружено, тому що об'єкт дуже серйозний, потрібно максимально викластися у мінімальні терміни - максимальну якість”, - сказав Андрій (будує мости).
“Вранці, ввечері - Ви знаєте, що діється в місті. Мостів у Києві катастрофічно не вистачає і це не останній міст, ми зараз здамо його і треба починати знову новий міст будувати”, - каже начальник дільниці Юрій Просолов.
На відкриття приїхав і Прем’єр-міністр Микола Азаров. Привітав будівельників і одразу, як інженер зі стажем, взявся критикувати.
“Абсолютно неправильно! Значить, потрібно зробити заїзд на цей міст через розв'язку Південного Моста і зробити це треба швидко, це моє Вам завдання”, - сказав Прем'єр-міністр України Микола Азаров.
Не сподобались Прем’єру і строки, в які будівельники пообіцяли остаточно здати міст, тож - взяв ініціативу у свої руки.
Нагадаємо, будівництво першого за роки Незалежності нового мосту, який в народі прозвали "мостом Кирпи", розпочали ще в 2004 році, втім його завершення весь час затримувалося. Роботи поновили у 2010-му і вже у вересні відкрили мостом залізничне сполучення, а за три місяці - рух з лівого на правий берег Дніпра. Тепер мостом можна рухатися в обидва боки. Загальна довжина автомобільного переїзду - одна з найбільших в Україні - 2228 метрів.