Подібний бізнес існує вже близько десяти років у США і в Європі. "Щоб потрапити в Конгрес США і взяти участь у публічних слуханнях, доводиться постояти у "живій" черзі. Причому в Америці люди шанують черги. Лізти без черги - це ознака поганого тону, А в іспаномовних країнах, де цей бізнес теж розвинений, навіть є назва людини, яка стоїть в черзі за когось - тармітодор", - навів приклад Андрій.

Старт коштував підприємцеві 3 тис. грн. Андрій купив декілька мобільних телефонів і зареєстрував підприємство. Специфіка бізнесу дозволила обійтися без стаціонарного офісу, а сайт Андрій Матяшевич зробив самостійно, на базі безкоштовного конструктора сайтів. Вже через місяць роботи відвідуваність сайту збільшилась вдвічі. Замовити собі місце в черзі можно по телефону, або на сайті за день. На наступний день кур'єр займе чергу, нагадує замовнику про неї, а також розповідає скільки людей або часу залишились до "своєї" черги.