Зокрема, аби пройти техогляд, власник автомобіля має оформити чимало довідок і платити на кожній стадії цього процесу. З іншого боку, пройти техогляд можна і без особливих претензій з боку "даівців" - за 100 доларів, стверджує Бродський, тож, на його думку, техогляд має суто формальне значення.
“За тими машинами, які возять людей, ліцензійними, таксі, перевізники, так - там повинен бути техогляд, а приватна власність, яка використовується самими людьми, там, я думаю, він повинен проходити дуже просто, спрощено - в приватних установах, які виконують цю функцію - дуже зрозуміла процедура, зрозуміла ціна”, - заявив голова Держкомпідприємництва Михайло Бродський.
Якщо такі зміни будуть впроваджені - несправних машин на дорозі стане більше, певні фахівці. Мовляв, зараз існує хоча б якийсь контроль, адже будь-яка машина принаймні має потрапити до рук майстрів і пройти діагностику. І хоча система проходження техогляду недосконала, з чим погоджуються експерти, бездумно змінювати її небезпечно.
“Дуже багато власників автомобілів просто навіть не для техоглядів приїжджають з поломками, от їм вказуєш, що є така поломка в гальмівній системі, в рульовому управлінні, вони їх виправляти не хочуть, кажуть, та ми будемо їздити. Ну як машина, яку фахівці не оглянули, буде їздити по дорозі? Це неправильно. Якщо машині рік, і вона тільки із заводу - це одне, а якщо їй вже 15, 20 років? Це вже небезпечна машина на дорозі”, - переконаний власник СТО Сергій Айріян.
У Держкомпідприємництва наполягають - світ відмовився від техоглядів. Мовляв, така практика залишилася лише в Україні та Туреччині.