Як розповів Войчех Чернек, гендиректор компанії "Billa-Україна", торгова площа нового супермаркету становить близько 1800 квадратних мерів, тут створено 100 робочих місць, асортимент – понад 10 тисяч продуктів. Традиційними перевагами супермаркетів BILLA є якість і свіжість продуктів та професійна команда.
Один з перших покупців, заступник керівника Апарату Верховної Ради України Дмитро Марков запевняє, що не бачить різниці між якістю продуктів та обслуговуванням в українських, чеських чи австрійських супермаркетах BILLA. "Я користувався послугами цієї мережі, коли працював у Європі,- розповів Дмитро Марков. - Для мене важливо, що тут забезпечують не лише якість, але й помірні ціни".
Новим супермаркетом задоволені і "професійні" прискіпливі споживачі з багаторічним досвідом. Зокрема, Леонід Школьник, голова правління Союзу споживачів України наголосив, - "Європейська модель ділового вдосконалення на перше місце ставить не отримання прибутку, а задоволення потреб споживача. Як це не дивно для нас звучить. Саме тому досвід багаторічної європейської компанії для нас дуже привабливий".
Зазначимо, за 10 років роботи у Україні BILLA інвестувала в економіку країни півмільярда гривень.